HALLÅVIN

Började redan igår att pynta men där e en del kvar.
För att inte tala om ätbart! Här ska det bakas cupcakes och lagas en läskig måltid.
Monika hjälper mig med förrätten och Mickael har stuckit iväg med barnen för att låta mig fixa och dona ifred.
Vi ska se hur ambitiös jag kan vara, har en del tips som jag har fått ifrån Nur som skulle passa så bra till kvällen.
Jag börjar med att åka iväg till affären för att handla det sista jag behöver och när jag kommer hem ska det börjas bakas.
Det bästa med denna kvällen är att om maten skulle smaka illa så kan jag ursäkta det med att det var meningen...hihihi!
Efter middagen ska vi ut och gå en runda med barnen dvs BUS eller GODIS!
Hoppas bara att grannarna har laddat med gottis hemma =) .
Bilder kommer upp senare kan jag lova.
Ha en underbar dag folks!!

Kommentarer
Postat av: Malla

Härligt, jag kommer uppdatera med bilder jag med! SÅ skoj!

Ha en bra kväll!

2009-10-31 @ 11:11:35
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback