Halva helgen redan förbi

Idag tog vi en seeen lunch på Entré,
jag åt så mycket att jag 6 timmar senare fortfarande är mätt.
Gott var det iaf.
(By the way igår sköt vi fram vår ostbricka till idag.
Vi åt så mycket chokladpudding så det fanns tyvärr ingen mer plats i lilla "maggen".)

Efter vår seeena lunch tog vi en promenad vid gamla hovrätten.
Jag behövde ta lite bilder på byggnaden
så då passade hela familjen på att ta lite frisk luft.
Jätteskönt i den friska luften.
När vi tyckte att det blev tillräckligt kallt åkte vi hem till mina föräldrar en stund och sedan hem.

Lite bilder från dagen:


Ståtlig byggnad!


"Vink" "vink"


Ser ni den lille killen utanför ingången?


Busunge på rymmen!


Neo fångade busungen...


xxx Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback