Lite tips tack!

Det börjar närma sig Halloween och i år firas den hemma hos oss med en del vänner.
Det ska bli kul att klä ut barnen och sig själv,
men till vad har vi inte kommit på än.
Neo har föreslagit vad han vill klä ut sig till och Nevin får ta det han får =) .
Jag har bett de vuxna att tona ner sina utklädnader pga barnen,
vill ju inte att de ska få mardrömmar.
Jag vill pynta huset med Halloween tema och
jag vill tillaga en rolig Halloween middag med dessert.
Om ni har några roliga tips så får ni jättegärna dela med er av det....
 
 
 Boooo!


Kommentarer
Postat av: Nur

har en massa tips!!!! kakor i form av "avhuggna fingrar" till barnen koka spaghetti me grön färg o servera m blod (ketchup ahahah) vi får ta en fika så ska jag ge dig tips :-D

2009-10-04 @ 22:31:39
URL: http://thediaryo9fns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback