Optimist? Jag?

Hur kommer det sig att alltid när man har pengar att shoppa för så hittar man inget??
Eller är det så att man blir mer kräsen?
Jag har varit i typ tusentals butiker idag och kom hem med ett par strumpbyxor!!
Fast det har varit en underlig tur, allt jag hittade var för litet!
Jag hittade en superfin kjol på Mango som jag gick in och provade, den satt så tajt över magen att jag fick svårt att andas. Dumma kjol!
Sa till expediten: "Vilken underlig storlek på kjolen, jag har storlek 36 i allt men den här kjolen satt som ett andra skinn på mig."
Hon flinade till och visade mig vänligt att jag hade dragit med mig en storlek 34. Ooops!
Nu får jag snällt vänta tills de får in min storlek.
I en annan butik hittade jag en supersöt body, men de hade bara XS eller M kvar.
Jag tog den i XS, gick in i provrummet och såg lagom nöjd ut när jag satte på mig den.
Den passade ju, tills jag sträckte på mig får då knäpptes den av vid grenen. Ojdå!
I den tredje butiken hittade jag ett par snygga G-star jeans, provade ett par 26:or som satt ALLDELES för tajt.
Vägrar köpa ett par i större storlek så då får jag gå ner nåt kilo...
Jaha detta var ju en lyckad runda med en massa fynd..... NOT!



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

Hahah, jag är PRECIS likadan, jag vägrar köpa ett plagg om jag itne kan ha den i stl 36. Brukar bli lite svårt på divided´s avdelning då dom är mindre i storlekarna...men men, måste det vara 38 då får de fan va! :P

2009-10-27 @ 17:30:49
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: desse

Tjena gumman.... du vet pärlorna vi prata om... så här e det enklaste sättet.. du lägger de på pärlplattan sen lägger du smör papper över.. inget lim! sen stryker du försiktigt. Annars heter limmet marvin medium. kram

2009-10-27 @ 17:52:17
Postat av: y

Gumman såg ditt sms jättesent och sen har denna dag bara gått i ett så jag har helt glömt att svara! Sorry! Nästa gång följer jag definitivt med! Pösss

2009-10-27 @ 19:32:39
URL: http://yaldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback