ROSA-bandet galan!

WOW! Vilken tillställning igår, så känslofylld!
Det pendlade mellan humor och sorg.
Vid ett par tillfällen höll jag verkligen tårarna tillbaka, gråten satt i halsen.
Men tyvärr så hade jag inte styrkan att stå emot historien om den stackars fadern som förlorat fru och dotter i bröstcancer. Jag kände verkligen hans smärta!
Denna galan fick mig verkligen att stanna upp och tänka på vad som verkligen är viktigt i livet.
Är det något som de här människorna som har förlorat anhöriga kan lära oss så är det just det: Meningen med livet!
Tack för att ni delade med er av era historier!

Hasse Aro och Renée Nyberg gjorde ett fantastiskt jobb.
Verkligen kul att se Hasse springa runt och sälja en massa kramar, lite underhållande.
Ni kanske hörde honom och Renée prata om att någon som hade köpt en kram för 500kr.
Gissa vem??!
Fast det var faktiskt en dans jag köpte, så He owes me big time!

Till Percy Nilsson: Vad generöst av dig!!
Förutom att låta galan hållas i Malmö Arena så donerade han 1miljon kronor i direktsändning.
Det var faktsikt lite väntat men han föregick med ett gott exempel.






Malmöflickorna.


Leona Lewis


Timbuktu med Co


Finalen!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

kan tänka mig att det var urtrevligt där! och du var jättevacker! :D

2009-10-30 @ 11:07:17
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Daniel

En behövlig, fin och satsad gala!



Mera sånt!

2009-10-30 @ 11:30:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Ja du var jättevacker. Ni är ett vackert par.

2009-10-30 @ 13:50:23
Postat av: Yalda

Jag missade halva programmet men såg den delen med den familjen..Så sorgligt. Inte en chans att man kan hålla tillbaka tårarna. Man ska verkligen vara tacksam över att ens familj är frisk. kram

2009-10-30 @ 19:29:13
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej!

Galan var väldigt tårdrypande och det var speciellt att sitta där och uppleva allt på plats.

Ja jag ser på dina bilder att vi måste suttit väldigt nära varandra.

Ha en bra lördag!

2009-10-31 @ 07:17:04
URL: http://www.cheeky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback