Anna (Duckface) Anka

Jag var inte en av de som såg första programmet av Svenska Hollywood fruar, men för det har jag ändå inte lyckats undkomma den här IQ-befriade människan Anna Anka som alla tidningar skriver om.
Jag kan förstå den här uppståndelsen runt om henne för folk är chockade över att det finns kvinnor som har den livssynen och sådana dumma kommentarer utan att tillhöra någon sekt.
Men det kanske hon gör, vem vet!
Kvinnan ska göra allt i hemmet och ställa upp sexuellt alltid när mannen vill...hmmm.
Beror det kanske på att hon inte har något annat att erbjuda en man??
Vad ska han prata med henne om? Hennes son är med största sannolikhet på en högre intelligens nivå än henne. Vilken självrespekt! Jag är förfärad av sådana kvinnor, speciellt när jag är från en kultur som är kvinnoförtryckande.
De kvinnorna kämpar hela sitt liv för friheten att arbeta och att vara jämlika mannen.
Vissa förstår bara inte hur bra de har det...
För en stund sedan hörde jag på Nyhetsmorgon att Anna Anka vill engagera sig politiskt, intressant att se vilka som skulle nappa på hennes politik.
Kan se det framför mig: Ett parti som har samlat landets alla höns(ank)hjärnor.

(Vägrar sätta ut en bild på ankan)


xxx Tina



Kommentarer
Postat av: Tindra

Det är alltid lika kul att planera kalas, Hur gammal blir din son??? Dem växer upp så snabbt :)

Ge lite tips på kalas mat tack ;) , jag sitter o planerar vad för mat jag ska laga m m,......

2009-09-18 @ 10:50:48
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Tindra

Tack för tipsen!

Grattis grattis i förskott till din söta son...

Du ser såååå ung ut! o har två barn :)

Hoppas er dag blir bra imorrn...Lycka till..

Kram kram...

2009-09-18 @ 11:01:03
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: y

jag missade halva programmet men såg när hon satt där och knaprade brosk..Hon har inte många hjärnceller den där men underhållande är hon..haha

2009-09-18 @ 14:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback