Du ONDA människa

Låt mig börja beskriva dig: Fake boobs, fake nails, fake hair, fake eyelashes, fake lips...OMG who are you??
Ok att man har något av de, men du är ju rent ut sagt FAKE bitch! Förstår det ändå för att jag hade inte heller trivts med mig själv om jag vore DU.
Du är en feg skit som inte vågar möta mig, nä du måste ju tillkalla förstärkning. Så jävla stor i truten är DU för när det väl kommer till kritan så fegar du ur. Du och jag kan träffas när som helst var som helst, you just name it!
Jag behöver dock ingen hjälp från någon annan och tro mig att dina hot kan du trycka upp nånstans långt. Du hotar mig och därför indirekt min familj... vet du vad mammor kan åstadkomma?? 
Du sprider lögner om mig och tror att du ska kunna passera utan konsekvenser?? Think again Looser!
Du har inget hem, inget arbete, lever på andra. Vad kallar man sådana?? Hmmm...låt mig tänka. PARASIT!!
Dina ovänner samlas runt omkring dig som flugor samlas runt skit... vem ska rannsaka sig själv då??
Det enda du har är tomma ord, för när det kommer till handling så är du förlamad.
Du är oduglig till allt och utnyttjar alla runt dig!! Nästa gång du funderar på att lämna din plats här på jorden: Tveka inte, just do it!! You will not be missed!
Skitet du skriver på din blogg kommer du ingenstans med för jag känner dig och du är bara en massa ORD!


Till alla mina andra läsare:
Jag ville verkligen inte ta något så här offentligt men hon började bloggkriget på sin sida och därför ska hon få svar på tal! Omogna och inkompetenta människor kan man inte tala vett med, tyvärr!
Så här kan det gå för ett oälskat barn... hon vet varken vad kärlek eller respekt är.
Säljer sig själv till högst bjudande gör hon oxå!


Kommentarer
Postat av: XXXSS

Alldelles uppenbart....hon har problem.Belive me i know.det Det du skriver är nästan till 100 procent sant.

Men... Människan är nog sjuk och du hanterar det fel

bättre du hjälper henne och det gör du ej via skriva i din blogg,ignorera så kommer du längst.



När en Person inte mår bra så fattar hon/han inte vad hon håller på med och det gör inte L.



Regards XXXSS



2009-09-07 @ 17:49:06
Postat av: Tina

Du kära främling! Du har helt rätt och det är precis vad jag har gjort...

Tyvärr är det ju många fler än jag som har blivit utsatta för henne.

Jag hoppas att du oxå har raderat henne ur ditt liv.

Kram

2009-09-07 @ 19:16:04
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: Helena

YOU GO GIRL!!!!

Bara för att en människa är sjuk så ska man inte behöva ta skit.

2009-09-07 @ 20:32:26
Postat av: xxxss

mm men detta handlar inte om vilken människa som helst....!!! Tina vet det innerst inne.

Fattar att det är känsligt...och att man blir sårad men hur man än vrider och vänder på saken så kan man inte fly ifrån att man är syskon.

bättre försöka ignorera så mycket det går lättare sagt än gjort...



människan vill bara ha uppmärksamhet och onödigt och ge henne det. om hon inte är sjuk och är så barnsligt och fantasifull så kommer hon en dag när hon blivit av med sin blöja att FATTA..när hon inte kommer ha någon i sitt liv kvar, då då kommer hon stationera sig på jorden och bli en ordentlig människa.



hugh

XXXSS



2009-09-07 @ 20:52:33
Postat av: Tina

Den dagen är när hon rannsakar sig själv och inser vad hon har ställt till med.

Tyvärr tror jag inte att den dagen är nära!

Hennes enda tro är att alla är avundsjuka på henne så hennes verklighet är långt ifrån denna jord...

När jag ser på henne och hur TOM hon är som en människa, bara ett skal, får det mig att förstår hur viktigt det är hålla sådana människor borta.

Vi är syskon på papper men inte i verkligheten, hon har inte den äran att kalla sig för min syster.

Som jag skrev tidigare kommer jag ALDRIG att förlåta henne för det hon har gjort och sagt.

Att utsätta mig, min sambo och mina barn för fara kommer man inte så lätt undan.

Detta är något hon kommer att leva med resten av sitt liv.



xxx Tina

2009-09-08 @ 08:20:57
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: immature

Hon har precis passerat tonåren. Vad är anledningen till att du är omogen? Många människor bråkar men inte många sänker sig till en nivå där de blottar sina syskon offentligt. En vuxen sofistikerad kvinna löser sina problem på ett sofistikerat sätt.

2009-09-08 @ 13:30:58
Postat av: Tina

Du som är så sofistikerad och intelligent kan väl kolla upp fakta.... så ser du vem som blottade vem!

Jag har väl rätten till själv försvar.

Du är troligen en av de som just nu äter alla hennes lögner, din tid kommer den oxå.

Passerat tonåren?? OMG! Hon är över 22 år gammal, hur omogen får man vara då?

Du behöver inte skriva fler kommentarer för mig och berätta hur mogen jag ska vara, de kommer inte att passeras, jag vill inte ha något med parasiten eller hennes allierade att göra.

Jag känner henne och vet exakt vilka lögner hon har dragit för er, vill ni veta sanningen som alla rättvisa människor vill kan ni fråga efter den. Utgå inte från att hennes historia är den rätte.

Ingen som känner mig skulle någonsin säga att jag ljuger, men alla som känner henne vet exakt vad hon går för. DVS KÄNNER HENNE!

2009-09-08 @ 15:54:46
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback