Ett steg längre

Polen som första EU-land har tagit ett steg längre till hur pedofiler ska straffas. Med kemisk kastrering!
I detta fallet håller jag med den polska regeringen. Go Poland!
Jag citerar den polska premiärministern Donald Trusk:
"– Jag tror inte att vi kan kalla de här individerna, djuren, för människor. Så i det här fallet behöver vi inte diskutera mänskliga rättigheter."
Denna metoden som ska användas är redan en straffmetod i flera amerikanska stater och just nu är det en frivillig metod för sexbrottslingar i Sverige, Danmark och Tyskland.
Nu när Polen har tagit första steget tycker jag att EU ska följa efter.

Ni kan läsa hela artikeln på:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5857507.ab


xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback