Förklaring

Förra inlägget var ett test för att se om mitt mobilbloggande fungerar och det gör det tydligen, yes!
Va kul!
Nu kan jag var som helst skicka en bild och text till min blogg... espännande!
Man behöver aldrig mer tänka på att man har glömt kameran för mobilen har man ju alltid med sig =) ...
Vi har precis haft en installatör hemma hos oss, vi har bytat digital-tv leverantör från Canal Digital till Viasat.
Varför?
Ingen mindre anledning än skillnad på kostnaden.
Vi fick fler kanaler, billigare räkning OCH 6 månader fritt.
När jag ringer för att säga upp Canal Digital frågar de varför och jag svarar ärligt vilket erbjudande vi fick och vet ni vad han säger??
Ja, men vi kan ge er samma deal.... och jag svarar: eehhhh, NEJ! Varför har ni inte ringt mig tidigare och erbjudit detta isåfall?
Det kunde han tyvärr inte svara för.... men men, nu är det färdigt.
Ute öser det ner, snacka om höstväder.



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback