Girls in black Gone Wild

Halleluja! What a night! Så underbart roligt vi hade allihopa.
Maten på La Roche var supergod som alltid!
Vi höll verkligen låda inne i restaurangen och för varje drink som dracks upp desto högre ljudnivå från vårt bord. Men tack och lov var det ingen som protesterade.
Vid midnatt avslutade vi på restaurangen och fortsatte till båten där vi dansade hela natten.
Mina fötter såg ut som badbollar när jag kom hem, svullnat hade de gjort något. Så mycket som jag skrattade igår har jag inte gjort på länge.
Tack tjejer (Desirée, Monika, Kristina, Mia, Annelie, Yalda, och Mariella) för en jätte trevlig kväll!!


Redo för kvällen!


See u on the other side!


Gruppbild: Kristina, Mia, Monika, Desirée, Moi och Mariella.


Persiska flickor..


Hej hej Monika. Hej på dig (glada) Monika.


Desirée och Annelie.


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Desirée

Tack själv söööööötis:) puuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzz

2009-09-07 @ 18:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback