Lite åsikter.

Sådana har jag massor av, det vet de flesta av er som känner mig.
Ibland känns det som om jag kommer att sprängas om jag inte får ut de, därför är det så bra med min blogg.
Jag läser ett par bloggar, tycker dock inte att det är intressant att läsa främlingars bloggar.
Någons blogg som jag tycker är speciellt underhållande är min vän Yaldas.blogg.se , vissa andra har också helt OK bloggar.
Men något som är trist att läsa är bloggar där man i princip mest bara klipper och klistrar texter.
Me don´t like! Såklart behöver jag inte läsa de och så blir nog fallet i framtiden om en blogg tappar mitt intresse. För er som läser min blogg vill jag bara säga att jag vet att allt jag skriver inte är så värst intressant men jag väljer att dela med mig av mina tankar och min vardag.
Jag ser gärna att fler kommentarer kommer in eftersom jag behöver lite feedback.
Skriv vad du tycker, bra eller dåligt spelar ingen roll.
Men jag behöööööver lite respons, tack!


Kommentarer
Postat av: Y

men åååh! Vad kul att du tycker så! Jag skulle kunna skriva kommentarer på varje inlägg eftersom jag alltid verkar vilja säga nåt här..haha men det blir lite knäppt..Har ett guldskärp om du behöver låna btw. Den är urfiiin! säg till så tar jag med den.

kram

2009-09-04 @ 23:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback