RADERAD

Det är vad du är numera... du finns inte mer för mig.
Allt är borta... du kan skriva hur mycket i din blogg du vill för den enda som du vill ska läsa det kommer inte att göra det. Svider det nu??
Du är blockad ur mitt liv för alltid!! Mobilnr, MSN, FB, blogg, allt är borta!!
Detta inlägget är det sista jag ägnar till dig eftersom jag har lovat mig själv, min familj och mina vänner att inte ge dig en enda sekund till ur mitt liv.
Detta är ju vardag för dig eftersom du har så många fiender, och inget liv så du har ju verkligen tiden till det.
Du är rena misären, och av alla dina missöden och motgångar ska jag njuta.
Det du gjorde kommer aldrig att passeras utan konsekvenser!
Du är smuts i mina ögon och det bästa jag gjorde var att sparka ut din röv ur vårt hem.
Nu sparkar jag din smutsiga röv ut ur vårt liv!
Bye bye ditt luder!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

mitt namn e annika...

du vet säkert redam vem jag är men jag hade velat växla mågra ord med dig så du kan väll höra av dig.

Tack i förhnd

Mvh:Annika

2009-09-09 @ 11:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback