RÖRD

WOW! Vilket stöd ni mina vänner har gett mig... TACK!
Jag är djupt rörd över ert visade engagemang, visste inte att så många backade upp mig.
Kan inget annat än vara tacksam, som jag skrev i FB: Man kan läsa en hel del om en person genom att kolla på dess vänner.
Eftersom jag har så många fina människor runt om kring mig måste det betyda att jag har gjort mig förtjänt av det.
Som jag skrev innan har jag låst ut den här elaka parasiten ur mitt liv, därför låter jag inte hennes kommentarer på min blogg gå igenom.
SLUTA kontakta mig!!
Jag tänker inte längre befinna mig på hennes nivå...
Att t.o.m främmande personer har uttryckt sig om den här personen visar bara vem hennes rätta jag är.
Jag mår så bra nu och det är tack vare er mina kära vänner!!
Så befriande att utesluta sådan människor ur ens tillvaro.

Puss och kram


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Y

Bra Tina! Oavsett hur hon beter sig ska inte du sänka dig till hennes nivå för du är mkt bättre än så. Ha en skön kväll med din fina familj. pöss

2009-09-07 @ 20:26:42
Postat av: Tina

Tack gumman...

Dina ord väger tungt hos mig!

Kram

2009-09-07 @ 20:38:19
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså jag har ingen aning om vad det är som hänt (fast jag kan ju så klart dra mina slutsatser...)men jag vill att du ska veta att du har mitt stöd alltid! Kram Anna

2009-09-08 @ 07:57:53
Postat av: Tina

Tack min underbara Anna!!

Det värmer i hjärtat!!

Många kramar till dig

2009-09-08 @ 08:10:00
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback