Segt

Förra veckan lyckades jag dra min lata "ass" till gymmet 2 gånger!!
Inget att skryta med men bättre än inget eller...hehehe.
Denna veckan har jag lovat mig själv att jag ska träna minst 3 gånger,
känns inte som om jag tränar tillräckligt annars.
Idag har jag tränat så nu är det bara 2 gånger kvar, såklart så tränar jag fler dagar om jag finner lusten.
Men de flesta håller nog med om att de första träningsveckorna är segast.
Men snart så är träningsfreaken tillbaka, hahaha
(så illa e det inte, det kan man ju se på min underbara otränade kropp).


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: malin

sv:tack så mkt :) skönt att höra, jo allt är bra med mig!

2009-09-28 @ 20:05:14
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Y

Det ÄR alltid skitsegt i början..så sant så! Jag måste förresten hämta ut mitt pass från sats för det går ut annars. När ska du träna nästa gång??

2009-09-29 @ 08:46:55
URL: http://yaldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback