Snart

Snart så ska pojkarna läggas, hoppas att det blir en lugnare natt än igår.
Föregående natt var hemsk, Nevin jävlades typ hela natten pga kindtänderna som är på väg upp.
Han knep, sparkades och revs så att man höll på att bli vansinnig.
Såklart kan han inte hjälpa det men man blir ändå lagom sur =( .
Ja, efter ungefär 3 timmars effektiv sömn så gick vi upp, gjorde oss iordning o åkte iväg.
Min dag började med föreläsning på skolan, sen träning med Parisa (tjohooo äntligen), efter det bjöd Parisa på en supergod lunch hemma.
Innan jag åkte och hämtade barnen från dagis jobbade jag en liten stund.
Min dag har varit fullspäckad och än är den inte färdig för när barnen är lagda så blir det lite pluggande innan jag slänger mig i soffan för att kolla på Svenska Hollywood fruar.
Det säger jag nu men risken är stor att jag har däckat till kl 21.....hihihi!


Detta bjöds det på hemma
hos Parisa. Gormeh Sabzi, mums!!



xxx Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback