Tillägnad till de underbaraste bröderna

Idag har jag och Neo varit sjukare än igår och jag skulle träffa upp två kursare på eftermiddagen för att avsluta en rapport.
Jag passade på att ringa mina bröder för att kolla om de kunde ställa upp med att ta hand om Nevin ett par timmar så att min bakfulle sambo kunde koncentrera sig på Neo.
Som alltid så ställer de upp, mina tonårs änglar!
Jag har aldrig hört talas om två killar i deras ålder som är så barnkära och ansvarsfulla som de är.
Hur stolt är man inte som deras syster?
De är verkligen min högra arm och jag är så tacksam för att de har ett sådant stort hjärta båda två.
De är otroligt duktiga med barn och jag kan föreställa mig vilka underbara pappor de kommer att bli en vacker dag.
Ju äldre de blir desto starkare syskon och vänskaps relation får vi och jag älskar att umgås med de.
Mina barn kan skatta sig lyckliga för att ha de som sina morbröder...
Tack Mark och Timo för att ni är så underbara och för att ni är de bästa bröderna en syster kan önska sig.
Jag älskar er!!


De finaste bröderna på denna jord!


xxx Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback