Tråkig Tv!

Är det någon mer än jag som känner att man aldrig hittar något intressant på Tv?
Så många serier och filmer som visas men ändå finner jag inget jag tycker om =( .
Min enda favorit tv-serie Desperate Housewives har ju uppehåll, och nej folk jag tänker inte fuska genom att ladda ner.
Jag vill ha något att se fram emot, mina speciella tisdagar.
När börjar den igen??? Har inte ens kollat upp det, borde kanske göra det.
Har de senaste 2 veckorna tittat på Lipstick Jungle och den är helt Ok, men så känner jag:
Är det lönt när jag inte har sett den ifrån början?
Något jag tycker saknas i svensk Tv är en riktigt bra pratshow i stil med Oprah Winfrey.
Inte de tråkiga pratshowerna som En sen kväll med Luuk, Boston Tea Party osv.
Man vill ju se spännande och underhållande inslag i shower, hjärtgripande berättelser.
Jag menar de nuvarande pratshowerna ser man typ alltid samma gäster: Bert Carlsson, Charlotte Perelli, Göran Persson m.m.
Kom igen! Så intressanta liv har de inte!
Jag vill se vanliga Svensson med sina historier, samhälls problem, snygga svenska kändisar. Ja, ni förstår vad jag menar. hmm...borde kanske kontakta Strix television.
Snart kan jag börja zappa på kanalerna för just nu har Neo befälet över fjärrkontrollen.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Y

håller med dig!! Finns absolut inget kul på tv..därför jag i princip aldrig kollar på tv längre. Jag upptäckte dock en ny serie som heter true blood. Den går på ettan tror jag. SÅ jkla spännande så jag har inte kunnat hålla mig från att fuska..hihi

2009-09-01 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback