Påskhelgen snart över!

Nu är snart påskhelgen över.
Imorgon avslutar jag den sköna helgen med en träff med två härliga tjejer.
En fika på stan med Annelie och Desse för att prata en massa..... terapi!
Idag hade vi svärmor på besök och jag och Mickael tillagade en lammstek som var så god!
Det lyckades vi bra med så det blir lammstek oftare nu!
Igår firade vi påskafton hemma hos svärfar och där var även pojkarnas kusiner och de hade så roligt ihop.
Denna helgen har varit kvalitet från början till slut..... man uppskattar verkligen sin lilla familj för i slutändan så är de det som betyder mest.
Jag har verkligen blivit välsignad med den underbaraste familjen och vännerna man kan tänka sig!!

Bilder från påsktivolit:

     












Ps. Klänningarna som jag la ut på försäljning, såldes på samma dag!



xxx Tina




Kommentarer
Postat av: kristina

Har du hämtat ut klänningarna på posten eller har de blivit levererade hem till dig?????

2010-04-05 @ 16:16:29
Postat av: Anonym

Ja jag fick ju inget svar!! Tänker bara, om du har hämtat ut dem på posten så får företaget reda på det förr eller senare och kan kräva dig på pengar!!! Bara av omtanke, inget annat!! :-)

2010-04-06 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback