Seg start!

Verkligen en seg start på veckan! Efter en sådan härlig ledighet fick man återgå till den tråkiga vardagen....
Det positiva är ju att veckan börjar på en tisdag och då kommer ju helgen lite snabbare. Min vecka innebär plugga, träna och försöka umgås med mina 3 killar så mycket som möjligt.

Läste en väninnas blogg, Nur. Hon har skrivit ett inlägg där vissa av hennes läsare blir otroligt provocerade, och själv sitter man och småskrattar när man läser kommentarerna. Nur vet hur man underhåller sina läsare iaf.
Det får mig att tänka på att det är inte bara folk som läser ens blogg av ett positivt intresse, det finns de läsare som läser en blogg fastän de stör sig på bloggaren. De inväntar bara ett tillfälle för att kunna kommentera något negativt......men varför läsa en blogg om du tycker illa om bloggaren eller det den skriver? Är det inte så enkelt som att låta bli?? Jag själv läser bara bloggar som intresserar och underhåller mig positivt. Tycker jag att en blogg verkar tråkig eller att bloggaren verkar dum i huvudet så återkommer jag garanterat inte till den bloggen.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Nur

Tack gumman! kul att du tycker det e intressant..du vet.. jag o mitt trista liv! hahahahaha

PUSS!

2010-04-06 @ 19:08:46
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Henrik Olsson

Håller med dig - varför envisas med att fortsätta besöka en blogg som gör en arg?



Man stöter på sådana människor med jämna mellanrum - och alla arga väljer gärna också att vara anonyma... så att de kan skriva väldigt elaka kommentarer utan att framstå som dåliga människor..?

2010-04-07 @ 11:00:23
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback