Som en nybörjare....

Idag åkte jag inlines medan pojkarna cyklade, en snabb tur efter middagen.
Jag har inte åkt inlines på 6-7 år och jag är verkligen inte duktig på det men jag tycker att det är kul....iaf de första 5 minuterna tills jag får kramp i fötterna.
Är det ovanan kanske??
Neo fick en ny cykel för 2 dagar sen och han sken upp som en sol när han såg den, en Ben 10 cykel.
Han fick snällt ge sin andra cykel till Nevin och den cykeln har han minsann inte använt mer än 10 gånger ute. Alltså nya cyklar till båda killarna.... de är dyra i driften och ännu dyrare lär de bli men hur glad är man inte nu att båda är pojkar och kan ärva nästan allt av varandra.

Igår tränade jag ett pass som var nog det värsta jag har varit med om i träningsväg......och jag utmanar ALLA som vill ha en tuff träning. '
Skivstång+kondition i 75 minuter. Konditions träningen som var efter 45 min "Bodypump" fick mig nästan att kollapsa.
Spinning och kickboxning i all ära men det här var brutalt!
Hur duktig kände man sig inte efteråt?? Kändes som om jag hade sprungit maraton. Nu tycker jag att det nästan börjar synas på kroppen att man tränar.
Man ser en skymt av musklerna som sitter långt in bakom allt fett och skinn.
Ser fram emot nästa pass men jag ska erkänna att jag är lite rädd....




xxx Tina 

Kommentarer
Postat av: cecce

Oj...det där lät riktigt tufft!!

Härligt när man ser att träningen gör nytta!

Hoppas jag också kommer göra det nån gång!:-)



Kramar!

2010-04-07 @ 21:01:47
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Christina

på friskis!?!? Där gubbar o tanter tränar??

2010-04-08 @ 15:10:12
Postat av: Tina

Ja på Friskis!!!! Vet du vad som krävdes??? En UNG instruktör!!! Vilken skillnad!

2010-04-08 @ 16:29:49
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback