Kryss i taket!

Andra dagen på raken som Nevin somnar kl 8, med det sagt så är det inga garantier att han inte vaknar igen snart men jag njuter just nu iaf.
Förhoppningsvis gjorde badet honom så trött att han sover tungt och länge.

Imorgon är det tillbaka till vardagsrutinerna igen, nu börjar jag känna prestationsångesten inför min mattetenta.
Försöker få lite gjort varje dag men vissa dagar är det verkligen skönt att stoppa huvet i sanden.
Förutom tentan så har jag ett mindre prov i CAD på onsdag och någonstans ibland all vardagsstress försöker jag få in träning oxå. Denna veckan har jag hunnit träna 3 gånger och nu tänkte jag aktivera mig lite på Wii Fit.
Vet inte riktigt hur effektivt det är med Wii Fit egentligen (kör Yoga och muskel träning) men bättre än inget.
Imorgon börjar jag även en ny vana, jag ska cykla till skolan. Det blir både daglig motion och billigare för plånboken. Med min dåliga kondition får jag kanske gå halva vägen...vem vet.
Den enda nackdelen med cykel är att det blir jobbigt att både konka med sig träningsväska och skolväska.
(Gymmet ligger mittemot skolan men det gäller bara en månad till för sen börjar jag träna här i Limhamn)

Jaha....det var ju verkligen ett hopp från läggning till träning i mitt inlägg och därför ska jag avsluta det nu.


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

Så skönt om det skulle bli till rutin att han somnar 8 :)

2010-02-28 @ 20:55:35
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback