Livets stora skatt!

Jag har äntligen funnit livets stora skatt. Hur har jag kunnat leva 30 år utan dig mamma??
Du är ett levande bevis på att ingen kan förinta en mors kärlek till sitt barn!
Jag älskar dig för att du är min mor och för att du aldrig gav upp.... den styrkan du besitter hoppas jag att jag har ärvt! Inte en dag till ska vi förlora, nu när du har funnit mig blir du aldrig av med mig.


Jag är säker på att många tar sin mamma för givet, gör inte det!
Nästa gång du träffar henne ge henne en kram som om du aldrig skulle få krama henne igen.
Den tid som har gått får vi aldrig tillbaka.... blicka framåt och njut!
Det finns ingen kärlek i världen större än en mors kärlek till hennes barn!!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

:) Hoppas ens egna barn kommer tycka likadant när dom blir stora :D

2010-02-02 @ 11:33:12
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: yalda

jag har inte en susning om nånting men jag blir helt tagen av dina ord. Är glad för din skull! Kram

2010-02-02 @ 14:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback