Aaahhhhh jädrans huvudvärk!!

Idag har hela dagen bestått av huvudvärk! Kanske inte så konstigt, kom på att jag inte hade druckit något förrän vid 15 tiden och sen så har jag inte fått i mig min dagliga dos kaffe.
Att jag sen har försökt fylla mig med vätska har ju verkligen inte hjälpt och att ta alvedon gör jag typ endast när jag ligger med 40 graders feber.
Har ni tänkt på av hur många anledningar man kan få huvudvärk??
Låt mig räkna upp några som jag kommer på:
-Vätskebrist
-Sömnbrist
-Stress
-Höga ljudnivåer
-"Har ingen lust till sex ikväll"

Det finns säkerligen många fler men chansen att få huvudvärk är ganska stor.
Hoppas jag har lyckats sova bort den till imorgon!


xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback