Bloggtrött

Ni märker kanske hur snål jag är med inläggen på bloggen numera.
Jag känner mig bara lite omotiverad och trött. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om....

Nu är det äntligen fredag och imorgon är det ju FEST!!
Eftersom barnen ska sova borta imorgon så får vi passa på att umgås extra mycket idag.
Mickael har lovat Neo pulkatur så kanske måste jag oxå ta mig i kragen och komma ut i snön för stackars Nevin. Han vill ju oxå åka.... Allt beor på när min käre sambo kommer hem för åka pulka gör jag inte i mörker.

Vad vi ska äta för middag har jag ingen aning om.... samma visa varje helg.
Lättare med vardagar, vet inte riktigt varför.

Så nu har jag fyllt ut inlägget med lite ord, enjoy!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Men bra att su inte sltat blogga helt iaf :D Hoppas ni får en jätterolig fest!

2010-01-29 @ 14:29:13
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Jennie

Kan tänka mej att det blir lite torka emellanåt.

Men jag tycker du underhåller ändå. Skall bli kul att se bilder och läsa om festen sen.

2010-01-29 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback