Familjehemligheter

Många gånger hör man folk som gärna vill forska om sin bakgrund, jag har alltid varit tvärtemot. Jag har alltid blickat framåt och gärna i snabb takt. Ibland stannar jag upp och undrar vart jag är på väg och varför jag har så bråttom. Jag har ofta undvikit diskussioner som handlar om min tidiga barndom, varför saker blev som det blev.
Att jag sen har en far som inte heller är bra på att prata om sånt har gjort att jag levt lite i en dimma. Att inte riktigt känna till sin historia och bakgrund har nog ibland fått mig att tvivla på vem jag egentligen är. För er som lever som jag gjort har jag bara en sak att säga: Historien hinner ifatt er! Kan man och vill man leva med skygglappar för ögonen resten av sitt liv?? Jag trodde att jag kunde det, för om jag skulle börja röra runt i grytan var jag medveten att det skulle kräva känslomässiga ansträngningar av mig och det var jag inte riktigt beredd på att göra. Tyvärr fick jag inte välja, jag har hamnat i det som jag har undvikit så länge. Under ett par veckor har jag varit ledsen, sorgsen, deprimerad, förtvivlad, orolig och förväntansfull. Det har krävt all min energi och jag har inte kunnat fokusera på något annat. Jag mår fortfarande inte bra men nu börjar jag åter komma i fas.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så jättemycket!! Som det ser ut i nuläget så kommer det att bli ansökan till fastighetsmäklarprogrammet till hösten, så då är det bara att hoppas att mina betyg räcker! =)

2010-01-19 @ 09:42:30
URL: http://ebohman.blogg.se/
Postat av: Kristina

Men lilla gumman!!!

Hoppas det blir bättre, vet du det kommer alltid något gott efter det onda!!!

Du ska se att det du går igenom nu kommer att vara värt tårarna och du kommer att må mycket bättre efteråt!!!



Kramar i massor

2010-01-19 @ 10:22:34
Postat av: claudia

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 = massor med hjärtan hihihi puss puss!

2010-01-19 @ 12:18:26
Postat av: Daniel

Kan tänka mej att det känns som on nåt fattas, skärvor av ditt liv som vill limmas ihop så du kan förstå helheten. Hoppas du får svar på dina frågor!

(ska länka till dej imorgon men bild av trisslotterna! ;)

2010-01-19 @ 13:13:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Tyvärr är det oftast så, "Sanningen ger ont".

Hoppas du snart mår bra igen..

2010-01-20 @ 10:20:32
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback