Fett fett fett

Såna här dagar bryr man sig absolut inte om vad man stoppar i sig men helst ska det inte vara nåt hälsosamt. Kroppen suger efter allt onyttigt och jag bryr ju mig om vad min kropp kräver. Jag har ätit Thaimat och bullar och druckit cola. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska stoppa i mig härnäst. Får väl gå ner och snoka bland godsakerna.

Förresten min frisör Lotta berättade om några tabletter med innehållande nån mineral eller liknande som förhindrar eller förminskar sötbehovet. Någon mer som känner till det?? Kan vara värt för mig att prova det.

F.y.i har Mickael börjat återhämta sig nu efter att ha legat i soffan hela dagen. Det var nog McDonalds maten som han åt som gjorde susen.

Bilder? Tålamod. De läggs upp så fort jag har lite mer energi.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Sedina

Tjo Hej



Yeees jag känner till dem tabletterna.

Finns inte på hälsobutiker och heter Krom och kan gått rekommendera dem.

Fast man måste dricka till tabletter från apoteket dem heter Kvinna. Det e dem som innehåller alla sorters vitaminer som du förlorar när du inte får socker i dig :)



Kram

2010-02-01 @ 00:06:03
URL: http://ledena.blogg.se/
Postat av: Emma

Annars kan kanske te gjort på lakritsrot vara något som kan hjälpa =)

2010-02-01 @ 09:14:56
URL: http://ebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback