Goooooooodis!

Hade helt glömt bort att jag skulle äta sötsaker idag så därför har jag satt mig i soffan med en stor skål godis. Måste hålla det jag säger ju.....
En lång dag+en mycket gnällig 1-åring som lyckades somna efter 1 timma= GODIS!
Ibland orkar man bara inte nåt mer och behöver då något att trösta sig med. Vi har alla sådana dagar men vi kanske tröstar oss på olika sätt. På somrarna är vattenmelon min tröst, gissa då hur mycket jag springer och kissar efter det. Nu har jag ätit ca 10 godisbitar och mår redan illa, japp då är som det brukar vara. Mitt begär är stillad! Så vad brukar ni trösta er med?





xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Kiima

Ett glas vin med frysta jordgubbar :)

2010-01-26 @ 21:50:38
Postat av: Malla

choklad...:D

2010-01-26 @ 22:40:59
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men du, det var så lite så! Jag blir ju glad av dina inlägg mest varje dag, så inte mer än rätt!

Och bästa godiset att trösta sig med måste vara såna där kanelmandlar som man kan köpa bland naturgodiset! Mmmm... =D

2010-01-26 @ 23:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback