Helger som rusar förbi!

Vi är snart på väg ut fastän vi kom hem för bara 30min sedan.
Vi har varit ute hela dagen och letat efter en födelsedagspresent till min lillebror som fyller 18 år på måndag. Han ska firas ikväll med hela familjen på restaurang. Hoppas att mina barn har lust att uppföra sig och inte jävlas hela kvällen igenom. Presenten som han ska få får ni se senare, samtidigt passade jag på att köpa en hemtelefon som vi har saknat i över ett år nu. Äntligen! Så ni som har vårt hemnummer kan söka oss på det igen. Nu för tiden ringer nästan ingen med hemtelefon men för utlandssamtal är det fortfarande lönsamt, även om det skulle hända mobilen någonting är det bra med hemtelefon. Ni ska höra vilken utskällning man kan få av Mickael när han har ringt ens mobil 5-10 ggr utan svar.... jag har den oftast på vibration och här hemma springer man ju inte med mobilen i fickan precis, iaf inte jag. Jaja, nu spårar inlägget iväg...... jag är nöjd med att ha fått en hemtelefon nu.

Igår hade vi Parisa med familj på besök och hennes stora flicka och Neo lekte hela kvällen, såklart syntes Nevin alltid där de var. Han vill så gärna vara med på lekarna. Neo fick hålla Parisas lilla nyfödda och han var så duktig, han älskar små bebisar! Det var en riktig mysig hemmakväll och man får alltid ett gott skratt i deras sällskap.

Våra helger brukar oftast vara fullplanerade, hur ser era helger ut??


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Vi gör faktiskt itne så supermkt på helgerna, det är oftast så mkt som ska fixas hemma, med ved och sånt, nu under vintern iaf. DÅ Fabbe är hemma brukar vi vara bättre på att vara ut, åka pulka och sånt. Nästa helg om det är väder blir det skridskoåkning :)

2010-01-16 @ 17:04:15
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Jennie

Just nu soffläge, med eller utan sällskap.

Annat fall fullspäckade, nu orkar jag ingenting.

2010-01-18 @ 00:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback