Jag saknar Dig

Jag saknar dig mer än ord kan beskriva det.
Jag saknar dig så det smärtar i hela min kropp.
Tanken på dig får mina tårar att rinna. 
Hade jag haft vingar hade jag flygit till dig.
Vill bara kunna krama om dig och torka dina tårar.
Jag vill inte leva utan dig i mitt liv mer.
Vi har förlorat alldeles för mycket tid.
Sanningen hann ifatt oss till slut.
Hur kunde livet göra så mot oss?
Jag känner samma sorg som dig, jag fäller samma tårar som du.
Jag saknar dig och jag älskar dig mer du någonsin kan ana!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin dikt!

Ok vi kan säga att vi väger oss om en v på fredag så vi hinner gå ner lite.. Vi kan väl säga vår startvikt :( hahaha.. min startvikt är 63,5 och målet är att gå ner minst 3,5kg högst 6 kg wuhuuu push it 2 the limit

jag hejar på dig med

2010-01-08 @ 16:02:30
Postat av: yalda

My gosh så vackert skrivet!!

2010-01-08 @ 18:48:34
Postat av: Anna

Såå fint! Är det du som skrivit det? Isf har du talanger jag inte visste att du hade. Hoppas allt annat är bra gumman.Vi hörs av alldeles för sällan. Jag började jobba igår. Lite ångest. Men också kul. Dessutom skrev jag min matte tenta idag. Tror att det gick bra. Puss på dig gumman!!!!!!!! Och pussa dina killar från mig! (vad stora de har blivit, såg foto från julen, inte klokt!)

2010-01-08 @ 20:28:07
Postat av: Tina

Hej tjejer!

Tack för komplimangen!

Anna: De här orden är direkt från mitt hjärta, jag var inte ute efter att skriva en dikt. När jag hade skrivit och lättat på mitt hjärta insåg jag att det såg lite poetiskt ut.

2010-01-08 @ 20:32:31
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: Pia

Lilla gumman.....vackert, men undrar ju om ni har problem du o Mickael. Låter ju som om det är slut mellan er. Blir orolig..... om allt är okej så tycker jag du ska låta Mickael läsa det och även om ni strular så låt han läsa det... många kramar

2010-01-08 @ 22:31:56
Postat av: anni

Det var ungefär vad jag kände när min man lämnade mig efter 20 år...kanske vackert... men sorgligt..hoppas inte du har behövt känna samma smärta..

2010-01-08 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback