Kedje- mail, sms och status

Sådant som jag har försökt undvika och tycker är så himla tråkigt har nu t.o.m tagit över Facebook.
Visst det är kanske kul 1-2 gånger men sen blir det så himla tjatigt! Det värsta av allt är ju kedjesms som troligen startas av alla teleoperatörer, undra hur mycket de tjänar på sådant.... speciellt inför jul och nyår.
99% av alla kedjesms som jag får raderas men så ibland är texten så fint skriven så man nästan känner sig illa tvungen att besvara den som har skickat den eller skicka vidare.
Mailen läser jag inte ens..... roliga historier och personliga mail: ja tack! Allt annat åker in i skräpposten.
Facebook-statusen är någon katt och råtta lek mot killar..... jag ser knappt något intresse av killarna och vem är det som sitter och kommer på sådant här??!
"Nu har killarna listat ut det och nu får vi gå vidare till nästa steg.... har du bla bla bla bla"
VA?! Jag ser ingen kille på min FB som bryr sig ens!
Inget av för mycket är roligt men däremot tjatigt! Sorry för mitt bittra inlägg!
Jag är faktiskt ganska glad idag =)

Ps. Malla, jag håller med dig om den kopierade texten angående kärleken till sitt barn på FB.
Varför inte en mer geniun status om man nu vill skriva om kärleken till sitt barn eller att personligen säga det till de.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Exakt! personliga saker - ja tack. Allt annat går bort.

2010-01-21 @ 09:19:07
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Gagnskullu

Hej,

Första gången jag läser dina tankar, men du fick mig att le och nicka instämmande.

Kram

2010-01-21 @ 09:23:01
URL: http://gagnskullu.blogspot.com
Postat av: Katja

Kan inget mer än att hålla med.

Måste va någon med hypomani som kommit på allt det där! ;)

Kram till dig!

2010-01-21 @ 09:49:36
Postat av: Tess

Ohhh Tack!! Känner precis likadant och gör precis som du, raderar utan att ens läsa!..



2010-01-21 @ 21:43:57
URL: http://kenzobebis.blogg.se/
Postat av: Jilina

Det där med statusen på Fb , den där vi tjejer ska lura tjejerna är jag så himla less på nu. Jag har inte ens tagit det till mig och gjort det själv. Bara onödigt!



Håller med dig i det du skriver.

2010-01-22 @ 02:23:12
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback