Kuckeliku!

Känns som om man stiger upp innan tuppen! Jag har haft en jobbig natt tack vare Nevin, han har fortfarande inte förstått att man SOVER på natten. Han kan ligga vaken ett par timmar och bara vända och vrida sig.
Jag vet inte vad hans problem är men mitt problem är sömnbrist! Tänk er att gå och sätta sig på en matte föreläsning om en stund och vara helt slut i huvudet, det brukar man bli efter föreläsningen.
Jag får väl skita i allt som heter diet och trycka i mig allt sött som kommer i min väg.... och det tycker jag ska bli sååååå jobbigt..... eller hur?!
Men nu, KAFFEEEEEEEEEEE!!!!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Ida

jättefin design du har:)

2010-01-26 @ 18:07:05
URL: http://idasjuveler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback