Oldies but goldies

De flesta i min ålder eller äldre minns väl alla de underbara serierna som visades på 80-talet. Min absoluta favorit då var ju såklart Dallas. Alla vackra kläder och frisyrer och då ska man inte snacka om all dramatik som fanns i
serien. Under samma tid visades även Falcon Crest och Miami Vice som jag också tittade på.

På 90-talet gällde det Beverly Hills och Melrose Place för mig. Till skillnad från serierna som jag tittade på tidigare var huvudkaraktärena numera lite yngre. Men här var det samma ingridienser som fängslade mig.

Senare på 00-talet kom ju Vänner, Sex and the city och Desperate Housewives som fortfarande visas. Humor och serier med kvinnor som huvudkaraktärer. 

Nåt som är gemensamt för alla serier är att det är så tråkigt när de läggs ner. Jag hoppas att jag har hunnit tröttna på DHW innan de slutar med serien...... risken är typ minimal att det skulle hända mig. 







xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Daniel

åh vilka klassiker.. så synd när de läggs ner



Mina favvisar är varuhuset, dynastin & Falcon crest

2010-01-07 @ 12:20:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback