Överblick

Denna veckan har jag hållt mig någorlunda till dieten.
Min startvikt för ett par dagar sedan låg på 58,5 kg och jag och Felicia har kommit överens om att ta vägningarna på fredagar fr.o.m nästa fredag.
Om Felicias dagar kan ni läsa på hennes blogg och hon är just nu mycket flitigare än vad jag är.
Idag har det ju varit en fridag för mig precis som imorgon, vi har ätit tacos till middag och chokladpudding till efterrätt.
Eftersom det är lördag har man ju unnat sig lite godis också.

Förresten så hade vi besök av goda vänner idag och då blev det ju ett par glas rött vin och jag måste erkänna att jag är inget fan längre av rött vin. Jag blir så himla trött och dåsig av det! Min favorit är rosévin numera, det går bra till allt! Men är jag på partymood då är det definitivt Mojitos som gäller.


                                           
                                           YUMMIE!!!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha jag har oxå syndat! Jag drack några cuba libres igår! mojitos och caipirinha är dock några av mina favoriter.. Jag har passat på att träna nu till helgen för att jag jobbar jättemycket nästa v o kommer inte ha tid för träning..

Och för att vara ärlig så tycker jag att du ser strålande ut, du ser inte alls ut att ha några extra kg.. Kram

2010-01-10 @ 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback