Upp, ner eller nånstans mittemellan?

Då började man fredagen med att väga sig. Jag har försökt så gott som att hålla mig till min kost med vissa undantag. Träning har jag däremot varit sämre med, så svårt att fokusera sig på något när man har tankarna på annat håll. Men iaf, imorse visade vågen 57,9 alltså -0,6 kg. Helt ok för mig som inte har ansträngt mig tillräckligt.
Mitt mål är egentligen att bli fastare, så ett kilo här eller där kan kvitta egentligen för utan träning kommer jag ändå inte in i den formen som jag önskar.
Vill bara uppmärksamma er att jag är inte ute efter att bli pinnsmal bara att vara i den formen jag trivs med.
Det betyder att jag anser inte mig själv som överviktig bara otränad och ur form.
Felicia kommer oxå att uppdatera sin vikt idag och gå gärna in och kolla på hennes blogg hur det går för henne.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Samma mål här, vikten är ok nu egentligen men jag vill bli fast och fit!

2010-01-15 @ 10:09:04
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Malla

Oj, jag har nog glömt svar ang jordvärmen va? Vi fick 2 kf, ett på 100 och ett på 113 tusen, det dyrare var med en bättre pump. Grävningen ingick i priset. Med rotavdrag och eventuellt bidrag på kommunen hoppas vi på att få ned det med 30.000, men vi får se, vi måste väl ansöka om bidrag i så fall. KOmmunen har gett bidraget till hushpll som byter fr ved eller oljeuppvärmning till annat alternativ, sp det borde ju gå igenom. Nu återstår bara att vi mäter vår gård så att det går att få plats med 3-400 meter slang - jag HOPPAS det för det här med veden driver mig till vanisnne!

2010-01-15 @ 16:20:50
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback