Vilket PARTY

Så många mojitos och så mycket skratt! Japp, det var lördagkvällens ingridienser!
Egentligen krävs det inte så mycket att jag ska ha så underbart roligt när jag är med Desirée och Monika, vi har kul oavsett plats, tid eller sällskap.

Vi hade planerat utgång men eftersom vi hade så kul hemma fortsatte vi med det istället.
Många fina presenter fick Desse. Av mig och Mickael blev det en skitsnygg DKNY väska (ska försöka hitta bild) och till det fick hon av Annelie och Monika en matchande DKNY plånbok. Hoppas att hon blev nöjd för det var definitivt nåt i min smak.

Kom hem vid tvåtiden inatt och jag har sovit ganska bra men stackars Mickael, han är fyllesjuk (inte alldeles ovanligt). Nu läääängtar jag efter mina två små grisar..... vill bara få hem de, ska ringa och kolla om man kan få hemleverans.

Bilder?? Japp, det kommer senare.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

LÅter som en härlig fest :D Hoppas på bilder snart!

2010-01-31 @ 11:13:49
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: desse

Det var skit kul...!!!!tack snälla.. bästa festen:)och tack för den fina presenten perfekt love you hälsa stackars micke:)

2010-01-31 @ 14:39:34
Postat av: elin

fin blogg! :)

2010-01-31 @ 18:48:46
URL: http://elinsjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback