Jäkla trots!!

Asså emellanåt undrar jag varför man inte informeras om trotset innan man skaffar barn, eller rättare sagt varnas! De senaste veckorna eller t.o.m månaderna har varit hemska, speciellt med Neo. Det är faktiskt inte många dagar man kan säga att det har varit lugnt o skönt med barnen. Neo får ibland hela familjen att må dåligt. Han lyder ingenting, han hotar, surar, bråkar och har även börjat bitas!! Nevin har ett stort bettmärke där Neo bet honom igår. Nu känner man sig ganska frustrerad och trött på beteendet, hur länge ska detta hålla på??! Ingenting funkar på honom heller, varken prat, bråk eller straff. När väl kvällen kommer så är det Nevins tur att jäklas med nattningen. Ja, just nu känner jag mig verkligen inte som världens bästa mamma. Önskar bara lite paus ifrån trotset!! Känns bara så himla otacksamt!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Tess

Förstår dig men det är fullt normalt, är övertygad om att du är bästa mamman för dina killar..

Men jag förstår dig, Anton är inte riktigt där ännu, men har en annan slags trots...

Tvärtom allting, och lyssnar inte...

Ska inte äta, ska inte....det och inte det..

Men jag har förstått att det är helt normalt..

Bita ihop så blir det bra sen ...hoppas vi ialla fall:-)..

Kramar T

2010-07-26 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback