Väntar med spänning!

Ojoj! Imorgon är det dax för kalas! Hur, när och var vet jag inte.......bara att det är imorgon. Det är ganska spännande och jag önskar att imorgon kom lite snabbare. Jag har valt ut klädsel till imorgon och hoppas på att frisyren som jag vill ha blir bra ( ska ju göra den själv). Mamma har oxå valt ut sin klädsel. Jag hoppas att M förstår att jag behöver god tid på mig att göra mig iordning.

Tittar man ut just nu så är det höst, mycket tråkigt när det fortfarande är juli månad. Väderrapporterna visar fint väder imorgon, nu hoppas man bara att de har rätt för en gång skull. Med sånt här väder blir alla uttråkade, vuxna som barn. Hur mycket kan man göra inomhus egentligen?? Solen efterlyses starkt!!

Jaha folk, nästa gång jag skriver så är jag troligtvis i mina bästa år. 30 år!!!

                                         



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

stooooort grattis till dig! hoppas du får en underbar dag/kväll :D

kram

2010-07-30 @ 19:16:10
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback