Kan inget annat än att hålla med!

Det sägs att 40 är det nya 20 och jag håller absolut med. Jag tror att den nya generationen 40-åringar är mer hälso- och uteseende medvetna än tidigare generationer. Jag blir stolt när jag träffar ursnygga 40-åringar för de bevisar för mig hur fräsch en 40-åring kan vara.....

Snygga 40-åringar:


Cindy Crawford


Demi Moore


Jennifer Aniston


Halle Berry


Kylie Minouge

Den moderna kvinnan bryr sig om sig själv oxå!!
Vad tror du att detta beror på??



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Det beror nog på flera olika anledningar :) tid, intresse, media...man ser att man kan vara snygg, man måste inte förfalla med åldern.

Jag har tänkt vara snygg om 10 år :)

2010-06-07 @ 12:05:18
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback