Midsommarbilder

Hej gott folk! Kommer ni ihåg mig??
Midsommarhelgen tog ganska hårt på mig så jag har verkligen inte haft någon ork att blogga, sorry!
Ska försöka bättra mig, men ni kan nog förstår att solen lockar ut oss.
Jag tänkte iaf i detta inlägg underhålla er i detta inlägg med en massa midsommarbilder!!
Kan säga så mycket att efter Nevins födelse på midsommarafton för två år sedan är årets midsommarafton näst bäst!!
Jag hade så otroligt roligt och omringad med en massa underbara vänner!!


Här med mitt midsommarbarn.

 



 


Före pose!

Efter pose!
 


Dessertbordet har dukats fram!
Längst bort står Ginos och morotskakan som inte kom med på bild.

Neos favoritdel av kvällen. 5l glass framför sig...

Precis rest mig upp efter att trillat omkull över Nevins cykel....

Jag tror att alla hade lika kul!!


Tack kära vänner för att ni kom och gjorde detta till en oförglömlig kväll!!



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

ser minsann ut som om ni hade roligt! :)

2010-06-28 @ 11:34:08
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback