Välkommen till TINAS blogg!!!

Upplysning till en del icke-önskvärda läsare! För dig som ifrågasätter VAD jag skriver om och vilken nivå det är på, har jag en sak att säga: Bite me!! Det här är MIN blogg, MINA tankar och MINA åsikter. Passar det inte så stick!! Jag väljer exakt vad jag vill skriva om, när jag vill skriva och hur jag vill skriva. Visst är det härligt med ett fritt land där ALLA får ha sina egna fria tankar och åsikter??!! Tycker fortfarande att det är sorgligt med folk som inspireras av andra och inte vågar stå för det, för mig är det ett tecken på osäkerhet. Just nu syftar jag inte på någon speciell men om du känner dig träffad så är det ditt problem.

Either you hate me or you love me!!


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Nur

det e rätt Tina!!! Skriv exakt vad du vill när du vill och hur du vill det e DIN blogg! och vi älskar att läsa den! puss

2010-06-05 @ 21:46:29
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Malla

Eller hur! de som inte gillar vad man skriver kan hålla sig borta!

Kram på dig :)

2010-06-06 @ 18:39:49
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback