Dagen innan

Imorgon har jag ett gäng vilda och underbara tjejer på middag. Idag har jag inhandlat ingredienserna till middagen och jag hoppas att det lyckas.... till det ska det drickas vin såklart. Under kvällens gång kommer vinglasen bytas ut till drink- och shotglas. PARTY PARTY!!
Kan tyvärr inte berätta om vad som ska ätas för jag vill att det ska vara en liten surprise =)

Jag fick även mitt efterlängtade paket för ett par dagar sedan så nu kan jag slappna av med klädseln för kvällen men skor och accessoarer har jag inte bestämt än. Huge problems!

Tror ni att det kommer upp några roliga bilder efter tjejträffen??
Det kan ni ge er f-n på!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

bra! bilder e alltid kul! :D

Hoppas ni får en superkväll.

2010-03-25 @ 17:30:28
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback