Det känns....

....i armarna! Kom precis hem efter ett pass Bodypump (eller som Friskis kallar det: skivstång).
Känns bra när man märker av träningen och att man har fått ta i.
Ganska bra pass men jag kan inte fatta vilka instruktörer de har på Friskis.
Förutom på boxningen så har jag råkat ut för två instruktörer som ligger nära pensionen (om de inte redan är där) och har en kropp som jag definitivt inte strävar efter.
Uppvärmningen på dagens pass idag påminde mig om någon senior gympa.
Jag får väl försöka vänja mig bara att det skiljer sig STORT mellan Friskis och Sats.
På onsdag är det boxning igen.... och nångång i veckan ska jag hinna med förbränning oxå.
Ligger i hårdträning nu när jag har märkt att jag gått upp 2! kg!!!
Jag kämpar för att gå ner, inte upp!
Men det kanske beror på att jag har börjat träna på allvar, muskler väger mer än fett....visst??
Beach 2015....here I come!!!


Ps. Kära läsare.... era kommentarer lyser med sin frånvaro.
Beror det kanske på att jag helt glömt bort "Månadens kommentator"??



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

förlåt söta du, jag har haft så mkt i hjärnan, läser alla inlägg men har nog varit kass på att kommentera!

2010-03-29 @ 20:38:33
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Nur

gumman... me din ålder passar du väl in på senior? hahahahahha PUSS på dig

2010-03-29 @ 20:50:45
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Tess

Fan va du är duktig!!

Önska jag hade sån självdisiplin att gå och träna...

2010-03-29 @ 23:43:00
Postat av: Christina

Säkert du inte var på ett seniorpass?!?!?!

2010-03-30 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback