Friskis & Svettis

Jag berättade ju för ett tag sedan att jag skulle byta träningscenter från Sats till 24seven. Jag har ändrat mig, det blir friskis och svettis istället. De ligger i princip lika nära vårt hem, Friskis är lite dyrare men har däremot en hel del olika klasser och sedan har jag en del vänner som tränar på Friskis. Därför ändrade jag mig och ska imorgon börja min första dag på Friskis. Klingar inte Friskis lite "tant" i era öron? Det gör det i mina iaf, hoppas att jag har fel..... Mina vänner som tränar där är alla tanter, hihihi!! (Nu lär jag väl få hotsms, hahaha!!)
Kanske ska jag bara inse att jag har blivit en tant?!



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

haha, det låter lite tant men vad tusan, bara man får träna :D

2010-03-21 @ 21:42:50
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: yalda

Hihi..ja vi kanske har gått och blivit tanter båda två för jag var på Friskis i Lomma (2 min från oss) och blev skitimpad. Stora fräscha snygga lokaler med allt vad du kan tänka dig. Barnhörna o barnvakt 3 kvällar i veckan..Allt var verkligen jättebra o så halva priset på det jag betalar nu!! problemet är att jag är bunden till sep där jag tränar nu men sen ska jag oxå byta illa kvickt.

kram

2010-03-22 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback