Human

Sitter och lyssnar på Brandys album från 2008 Human, många bra låtar.
Vet inte hur jag klarade mig utan Spotify tidigare.....en helt ny värld!
Nästa mobil jag köper ska jag skaffa Spotify till, denna mobilen jag har just nu vill jag bara att abonnemangstiden ska löpa ut och det är nästan 1 år kvar =( .
För ett tag sedan letade jag efter min Ipod för att kunna lyssna på egen musik medans jag tränade men jag hittade inte usb-kabeln till den.
Så istället för att lösa problemet med Ipoden tänkte jag att jag samlar allt på min mobil, min framtida mobil då.... Vet inte vilken det ska bli eftersom det är ett bra tag kvar tills dess.

Ikväll blir det ingen boxning, min sparringspartner är sjuk. Krya på dig Monika!
Men däremot kör jag ett spinningpass istället.....

Om ett par timmar har jag delprov på Cad (program som alla arkitekter och byggare använder för ritningar), lite nervös är man väl men jag tror att jag klarar det. Inget påsklov för mig inte, har t.o.m föreläsning imorgon på skärtorsdagen. Jaja.....sånt e livet!

Förresten är det någon mer än jag som tyckte att det var en otroligt tråkig tisdagkväll igår???
Kan det bero på att DHW inte visades igår??! Fy för kanal 5!


xxx Tina 


Kommentarer
Postat av: Anna ( föräldrargruppskompis -06)

Ja nu vet jag vad abstinensbesvär är!!!!!

2010-03-31 @ 10:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback