Lördag kväll hos oss

Ja vad hittar ni på ikväll eller vanligtvis på lördagskvällar??
Idag är vi hemma och har mina bröder på besök, de kommer gärna hit på helgerna och det uppskattar vi allihopa.
Medans barnen är vakna leker de med sina morbröder eller spelar Wii. När Neo och Nevin har somnat sätter vi fram en ostbricka med serranoskinka och kex till och tittar på film eller sitter och snackar om allt möjligt.
Det är verkligen mys på hög nivå och alla njuter. Idag känner jag mig inte helt avslappnad, har ju min stora tenta på fredag och det betyder att jag borde ha suttit ett par timmar med matten men det har jag skjutit upp till imorgon, prioriterar familjen ikväll. Önskar er en härlig lördag.....











xxx Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback