Monday Morning!!

Godmorgon alla söta och glada!!! Resten, ja godmorgon på er med!
Våren har kommit med min energi...... jag känner hur jag börjar krypa ut ut mitt skal!
Helgen har varit underbar, helt underbar! Det har varit kvalitetstid med familjen från början till slut!

Så alla ni pessimister, håll er borta från mig! Jag njuter av min vardag och så ska det förbli!
Min kära vän Monika läser en bok just nu: ENERGITJUVAR.
Den verkar otroligt intressant, och jag ska nog själv ge mig på den snart. Men tills dess har jag satt upp ett kors på dörren ifall någon pessimist närmar sig (hoppas bara inte det blir jag), kanske får jag sätta upp en på datorn oxå. Hihihi!! Vill inte ta någon risk att man tar min postiva energi ifrån mig..... jag delar gärna med mig så ring om ni behöver lite.

                                

                                 Du kanske oxå borde läsa den!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Nur

sååå underbart att höra dig så glad o positiv!! (inte för att du inte brukar va d men ja du fattar :-D) du har helt rätt palla me energitjuvar usch svish bort!!! känns så underbart att vakna på morgonen till så underbart väder... idag ska vi bara va ute o gunga lite o sånt hihi puss

2010-03-15 @ 09:20:40
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback