Vilken gårdag!

Igår träffades jag och en klasskamrat i skolan för att räkna matte hela dagen (tenta på fredag) men samtidigt så pågick det en mässa på skolan där olika företag stod och informerade studenter om sina verksamheter.
Efter att ha räknat en stund bestämde vi oss för att gå runt i mässan och se om vi hittade nåt intressant.
Det gjorde vi oxå!
Vi kom fram till ett företag där personalen var så intresserade och hjälpsamma av alla våra frågor.
Under den långa stunden som vi pratade lärde vi oss väldigt mycket om branschen som vi senare ska jobba i. Förhoppningsvis inom detta företag då vi fick ett sådant gott intryck av de.
Efteråt kände jag och min klasskamrat oss så spända och glada för att kanske ha fått en bra kontakt med branschfolket.
Det gjorde ju såklart att vi hade svårt att koncentrera oss på matten.
Tänkte att jag kunde sätta mig på kvällen en stund och räkna, men icke sa nicke!
Jag var helt utslagen, så pass att jag somnade innan DHW var slut!!
Förstår ni då hur trött jag måste ha varit??!
Idag och imorgon är det matte för hela slanten...... håll nu tummarna att tentan går bra.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Kajsa

LYCKA TILL GUMMAN!!!! Jag tror den kommer att gå alldeles utmärkt.....

2010-03-10 @ 08:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback