Biljettjakt!

Vi väntar spänt på att Nur ska lyckas boka en massa biljetter till SATC 2. Tydligen släpptes biljetterna tidigare än vi hade fått besked om.....nu får vi vara glada om vi får bra platser men jag vet att Nur fixar detta! Känn dig inte pressad alls Nur!!
Som om inte det var nog så är vi nu även på jakt efter biljetterna till SATC 2 efterfesten som är på båten.

Innan bion ska vi även ut och äta på en japansk restaurang, så man kan nog säga att det kommer bli en kväll att minnas!! Vilken tjejkväll det kommer att bli!! Alla de bästa ingridienserna på en och samma kväll: mode, glamour, skönhet, kärlek, sex, skvaller, fest, mat, vin och VÄNNER!! Jag läääängtar!!!

Nu är min utmaning att hitta en outfit som passar fest men som är passande på bio, några tips??



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Ååå det låter som en helt perfekt kväll! :)

2010-05-12 @ 18:59:46
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Nur

nej jag e inte alls pressad... hmm... biljetterna till satc festen har jag fixat.. bara köpa dom när de tryckts färdigt :-D o filmen... ojoj den fixar jag snart :-D

2010-05-12 @ 19:10:40
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback