Tjenisen

I väntan på DHW tänkte jag bara skriva några rader så ni vet att jag inte har glömt er.
Dagen har gått väldigt fort och det har varit soligt, vad jag har hört.
Jag sitter nämligen i skolan till 4 på eftermiddagen och sedan efter det sitter jag i bilen på väg någonstans.
Hade verkligen behövt sola lite och eftersom chansen är ganska liten att jag får färg till helgen så ska Isabella smörja in mig med brun utan sol.
Varför jag inte gör det själv är för att det är första gången och jag vill inte se ut som en morot eller något fenomen......därför låter jag en expert sköta jobbet.
Det pågick en ganska aktiv debatt på Facebook om vilken brun utan sol som är bäst, vi har fortfarande inte kommit fram till en slutsats.
Många olika åsikter och många olika brun utan sol.
Ni lär få se resultatet efter torsdag..... eller inte!



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback