Värmespolar-check!

Jag har beställt värmespolar!
Det ska bli spännande att få testa de, kanske borde gjort det innan jag köpte de....aja, får paktetet i dagarna. Hoppas att det är smidigare att locka håret med de istället för med plattången.
Med mitt tjocka och långa hår kan det ta upp till 1 1/2 timme att locka med plattången.
Därför gör jag det inte alldeles för ofta.
Jag kanske får testa värmespolarna på någon väninna först,
någon som känner sig manad??
Just det, får inte glömma köpa hårspray!
Annars lär ju lockarna inte hålla mer än 30 minuter.
Två helger i rad som man ska styla till sig.....roooooooligt!





xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Nur

du kan få testa på mig :-D

2010-05-12 @ 15:01:08
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja du kan öva på mig!!! Du snackar om att ha tjockt hår då skulle du bara veta hur det är att ha många tunna fina hårstrån med lite mesigt självfall....spolarna och lockarna bara gliiiiiider ur håret!!! DET min vän är en utmaning!!!!:-)

2010-05-12 @ 15:24:14
Postat av: Tina

Jag kan göra det på er båda....

Fröken Anonym: hur långt hår har du?

Nur: Ha det färdigplattat när jag ska göra ditt, blir finast då!

2010-05-12 @ 16:32:43
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: yalda

vad komiskt. Jag har oxå tänkt köpa värmespolar. Min frisör sa att det är superenkelt och snabbt och jag är SÅ trött på plattången! Vad köpte du för några? Lika bra att satsa på nåt bra när man ändå ska köpa..

2010-05-15 @ 13:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback